Search This Blog

Search The Web

الاهلي الان

Share:

Wednesday, September 20, 2017

شاب مصري يستحضر صورة والده و والدته المتوفيين في فرحه بالصورة

عمر شاب مصري فقد والده و والدته و طبع صورتهم في الفرح و كتب علي حسابه الخاص بال Facebook الاتي :

" مرة وانا في المستشفي مع بابا كنت سهران معاه لحد ما راح في النوم، المهم سبته ينام و طلعت بره و فتحت اللاب و قعدت العب، لقيته شوية و بينادي بيقولي سبتني ليه انا نفسي اتكلم معاك و اسمع صوتك احكيلي حاجة.. قعدت اتكلم معاه لحد ما راح في نوم تاني...
و دي تقريبا كانت اخر مره نتكلم فيها .. 
انا فعلا ندمان اني كنت في فترات كتير بسيبه هو و ماما و متكلمش معاهم..
والله لو الزمن رجع تاني عمري ماهسيبهم تاني و هفضل اتكلم معاهم..
فوقوا و خلي بالكم من اهلكم، اقعدو معاهم و اشبعو منهم و اتكلمو و ملوا عنيكم منهم و بلاش خناقات علي الفاضي، مهما قابلتو ناس مش هتلاقو حد يحبكم قد ابوك و امك  "

اهتموا بأهلكم قبل ان تندموا  , استمتعوا بكل لحظه معهم قبل فوات الاوان

No comments:

اخبار الحوادث

الكامل فى التاريخ

البيت بيتك

اخبار التعليم و نماذج كادر المعلمين مصر